Dogavesultan Mha yoo hiçte yapmadı zaten içinde uzun süre su kalırssa hepsi yapar ben hergün yıkıyorum akşam suluğunu kurutuyorum sabah su koyuyorum tekrar içine unuttuğum zamanlar oluyo bazen o zamanda hiç koku falan olmdı
Hulyaemirasim Mha Wee babynin akitmaz alistirma bardagni aldim memnunum su icmiyordu pek anca kasikla verrsem iciyordu. En azndn bu sekilde azda olsa icmeye basladi kendi 😊