defnesmomm Mha chicco kullanıyoruz biz. Bebeğim biberon almadı, biberon niyetine kullanıyoruz. Baya güzel 🎈 Kaç aylık bilmiyorum ama Avent de çok güzel. Biz pipetli suluğunu kullanıyoruz 10.aydan beri
minikcancan Mha chicco aldım çok güzel bir gram akıtma yok ama benim bebeğim onu su içmek yerine diş kaşıyıcı olarak kullanmayı tercih ediyor bi türlü onda su içmeyi beceremedi 🤦🏼♀️
Mha minikcancan Benim oğlumda ne bulduysa diş kaşığıcı yapıyor inşAllah bardağı amacına yönelik kullanır 🙄
Dogavesultan Mha bence pahalı bişey olmasın ben avent almıştım bin pişmaın boşuna o kadar para verdim şimdiki aklım olsa wee babynin alıştırma bardağını alırdım çünkü kızım aventin alıştırma bardağında tek başına su içemiyor şimdi weenin pipetli suluğunu aldım kendi içiyor ve çok hoşuna gidiyor
Mha omerrmoms aynen genzine gidiyor göz çevresi fln öksürmekten kızarıyor sonra beni bi telaş alıyor🤷
Cookanne Mha yenidoğan bebeklere bile veriyorlar. Olmazsa kaşık ile de verebilirsiniz. Kadeh ile anne sütü içirmeyi araştırın, lütfen. Yurtsışındamcok yaygın bir yöntem
Dogavesultan Mha yoo hiçte yapmadı zaten içinde uzun süre su kalırssa hepsi yapar ben hergün yıkıyorum akşam suluğunu kurutuyorum sabah su koyuyorum tekrar içine unuttuğum zamanlar oluyo bazen o zamanda hiç koku falan olmdı