PrensinAnnesi2021 şuan bir sorun yok. Gaz problemi olan bir bebek değil kızım çok şükür. Gazını da kakasını da yapıyor. Kilo alımını cumartesi kontrolde görücez ama kilo alımı da normal bence. Bebekten bebeğe değişiyor. Ben de çok yorum okudum tatlı diye filan ama doktorum önerince güvendim kullandım.