Hem meme hem mama şeklinde gidiyorduk. Golden goat mamayi doğduğu günden beri çok severek içiyordu. İki gündür mamayi reddediyor diliyle biberonu ittiriyor. Ne yapmam lazım baska marka mamaya mi geçmeliyim? Bu durumu yaşayan var mi? Mamasını gayet çok seven bebek bir anda tiksinmeye basladi :(