Gzmkrm canım ilk sünnet olduğunda kabuk kısmı kalmış gibiydi basta, daha sonra zamana geçtikçe sünnet yerini kabuk kapatmaya başladı eski hali gibi oldu bi kaç ay sonra babam tekrar sünnet yaptırmıştı zorlu gecen bir sünnet serüveni olmuştu kardeşim çok çekti bu durumdan o yüzden korkarım sünnet konusundan