Kızlar bebehim 7 aylık 5 gün önce sünnet olduk hastanede üroloji doktoru yaptı normal yöntemle ama sanki yamuk kesmiş gibi hala hafif şişlik var ve yara geçmedi ama sanki pipinin altında daha çok et bırakmışta üstü taraf daha kısa gibi bana mı öyle geliyo😢