Doga171717 bizim duş başlığı büyük 2 tane, biri 5kademeli elle tutmalı. Diğeri tepeden yağmurluklu. Huzursuz olduğunda yağmur yağışı açıp kucağıma alıyorum. Diğer 5kademeli olan el başlığı yumuşak ayarda oluyor,ondan alıyor bebeğin tasına doluyor. Tasdan döküyorum gene suyu. Yumuşak ayarda bazen tuttum poposunu yıkarken, gülüyordu.İnce ve hafif akıyor öyle de.