Doga171717 kızım 3 ay 8 günlük ilk günden beri en az 3 kişi yıkıyoruz ahaha 😂 40 ını hele 5 kişi beraber çıkardık,bir kişi tutuyor, bir kişi su döküyor, bir kişi köpüklüyor,her şeye gücüm yetti de şu banyo olayını ben yapamadım gitti çok zor hele hareketlendikçe daha zor, yani tek başıma yıkasam mutlaka düşürürüm çocuğu, yıkayanlar nasıl yıkıyor bilmiyorum, şunu da ekleyeyim benim kızım banyo yapacağını anladığı an ağlamaya başlar yıkar ortalığı kızarır morarır ağlarken hatta, gelde tek başına yıka o çocuğu, rahat dursa bir nebze yani 🤷♀️