Mommysharkdoodoodoodoo Zamira hah sonra bir de yenisini aldırtsın 🤣 yok bacım şikayetçi değilim evim sıcak değiştiririm üstünü yeter ki ağlamasın bi de bundan ağlarsa çünkü (sahte göz yaşı dökmeyi de öğrendi) kaldırmaz kafam
Zamira Mommysharkdoodoodoodoo agladiklarinda dayanamıyoruz aslında oralı olmasak onlarda bunu biliyor kullanıyor ne diyim Allah yardımcımiz olsun bacım 😇
Mommysharkdoodoodoodoo Zamira 😂 beni de duvara yaslıyor anne çekil diye holde bekletiyor salona giriyor anne baay baaay diyor sonra koşarak gelip sarılıyor hoşgeldin demem lazımmış 🤣 bi kere demedim 2 saat ağladı
kerem_imm Honeyboy 😊 bizimki de aynı. Kapının önündeki ayakkabıları eve alıp giyinip geziyor 🤦♀️ izin vermemek ne mümkün. Çığlık kıyamet.
Mommysharkdoodoodoodoo Zamira ben dayanıyorum da sonuçta oyun bu oynamak istiyor çok keyif alıyor dışarı da çıkmıyor napsın evde başka. Farklı bir konu olsa yaklaşımım daha farklı olur ama oyun konusunda engellememeye çalışıyorum. Geçen mesela dönmek istedi etrafında annecim düşersin dikkat et fazla dönme diyorum ama dinlemiyor düşüyor 😂 bir döner iki döner düşünce bir daha dönmez ne yapayım yani. Kendi düşen ağlamaz misali biraz mızırdanıp anne düştüm diye geliyor kucağıma oturuyor 🤣🤣🤣
Mom022 Honeyboy sana “anne baba lütfen beni anla” kitabını öneririm. Cinnet anında problemi nasıl oyuna dönüştürmemiz gerektiği ile ilgili çok güzel örneklemeler ve uygulamalar var. Benim kızım da 2 yaşında. Az hasarla atlatmaya çalışıyoruz.
Honeyboy Mom022 çok teşekkür ederim canım kitap almaya gittiğimde mutlaka bakıcam çok sağol deniycem allah razı olsun 😊😂
Honeyboy ikizbabymom aynen öyle canım hayır dediğim hiç bir şeyi bıraktığını görmedim daha gözümün içine baka baka yapıyo valla
Ela41 Honeyboy 22 aylık herseye ııı dıyo herseye aglıyo ustunu degıstırmeyı kabul etmıyo bezını degıstırmeyı kabul etmıyo herseye bı ıtıraz bende yıldım valla nasıl gecer ne zaman gecer bılmıyorum unlulerın cocukları hep uyumlu bızımkıler nıye boyle😀
Honeyboy Ela41 benimde en çok merak ettiğim şey bu napıyolar huylarınıda mı satın alıyolar belkide yaşıyolar ama göstermiyorlardır
MerveC Honeyboy bir yaşından beri mübarek iki yaş sendromu yaşıyoruz sanki içtiği yediği elinde olan ne varsa nerde olursak olalım gözümün içine bakarak yere döküyor. O isterse uyuyor isterse yemek yiyor isterse oturuyor 20 aylık olduk sayılır ama aylardır 2 yaş sendromu yaşıyoruz. Özellikle bu herşeyi yere dökme huyu yüzünden Bi uzmanla görüşmek istiyorum hiç normal bir davranış değil cok yıprandım
Honeyboy MerveC benimki de suyunu döküyodu günlük su içme miktarı kadar veriyorum onun haricinde sulğunu vermiyorum suyuda görmeyeceği yere koyuyorum şu ara koltukalrım, halım, komandam ve telefonum kuru