Zamira sizin bebeğiniz de sadece size mi yapıyor? Benim kızım sadece bana yapiyor bu inadı babasini görünce o kadar mutlu, sakin, uysal, kedii gibi oluyor ama benimle olunda miz miz sürekli ağlayan, yemek yemeyen, birsey deyince no diye bağıran, ya evden çıkıyoruz eve gireceğimiz zaman ağlıyor, asansörden inmemek için bağırıyor veya binmemek için rezillik çıkarıyor, mesela markete gittik beni orda öyle bir rezil etti ki babasi geldi oraya sakinledi rezil ediyor her yerde beni çok üzülüyorum önceden böyle değildi 🙁🙁🙄