Fatmanur-ali en basitinden şöyle düşün, yani ben bunu kastetmek istedim. Bugün pazara gittim ve 50 lira harcadım aldığım sadece yeşillik. Yeşilliği evimin balkonunda bile yetiştirirdi, o zaman ayda 200lira cebime kalır. Ve o 200lira ile bebek bezi alabilirim.
Yani bence yanlış anlaşıldım, sadece çözüm odaklı bir yanıt yazmak istemiştim. Basit ufak etkileri olan Bi çözüm. Sonuçta evet çok zor lanet olsun iktidara yazmaktan daha işe yarar diye düşünüyorum. Çünkü bunu buraya yazmak bize hiçbir şey kazandırmıyor😔