Fatmanur-ali açıkçası konuyla alakam yok, iyi bir devlet kurumunda çalışıyoruz eşim ve ben. Ama tabi ülke gerçekleri ile yüzleşmek için okuyorum postları. Ama aklıma takılan şeyler var. Yani asgari ücret ile küçük şehirlerde de iş bulunup, daha mutlu yaşanabilir. Ankarada yaşıyorum iyi bir ilçede kiralar 3000civarı,ama benim kiram 800lira. Çocuklarıma daha iyi bir hayat sağlamak, birikim yapabilmek için fedakarlıkta bulunuyorum. Gerçekten geçim stresi ile yaşanmaz, şu noktadan sonra okuyup yeni bir meslek edinmek gibi bir planınız yoksa bence hayatınızı değiştirmeniz gerek🤷🏻♀️ belki daha üretken bir hayat, şehre yakın bir köy evinde kendi meyve sebzenizi yetiştirmek gibi. Bilemiyorum benim aklıma bunlar geliyor