_esraaozturkk_ Adababy yaza kadar geçeceğini hiç düşünmüyorum valla ki bence geçmezde yaza dgru gecerse kış mevsiminden hiç olmamasi lazm ama yaza geçer turist gelck haklılar
Adababy _esraaozturkk_ libyaya aşı gönderiyoruz şimdi bizde boldan boldan var ya paramızda çok hani 😒
Adababy agustos_bocegim herşeyden bulaşıyo zaten millet yine yapacağını yapıyo denetlemelerde sağlam değil ki
Vanilya Adababy Evet abimin eşi öğretmen o da öyle söyledi. 0-9 perişan dedi. Çok korkuyorum. Bitseydi şu illet
_esraaozturkk_ Adababy daha dün bizdeki aşılar asi randevusu alıp olmaya gitmeyince çöpe atılıyor diye televizyonda konuşuyorlardı biz herkese yardım ediyoruz ama bize kim yardım etcek sonumuz hayır olaa
Karauzumum Adababy iftar buluşmaları engellenmiş oldu bi nebze faydalı olabilir ama insanlar günü beraber geçirme derdine düşüyor bu defa pztesi hastane için çıktım Allahım ne trafik hem insan hem araç 🤦🏻♀️ Nereye gidiyoruz böyle bilemiyırum🤷🏻♀️
3children1mom Adababy Okullar kapatıldı 😥 su saat oldu hala evin tüm isi duruyor çünkü kızım canli derste esim desen 4 de gelecek ramazan dolayısıyla akşam yemeği de yapılacak çıldırıyorum 🤯😩
Fatmanur-ali Adababy Ayne öyle eşim de çiğköfte ci tutmuyorlar bide yiyorlar dışarda bunu yapan gençlerimiz