_esraaozturkk_ onlar şimdi aşılara güvendikleri için birazda rahatlar ama aşılarda fos çıkıyo yani aşı olan yine virüs oluyo ki bide yaza kadar virüs kalmayacak diyolar gün geçtikçe vakalar artıyo günde 60 bin ne demek ya geçen sene 1300 vaka sayısı olunca hemen korkup kapıları kapattık yasakları çıkarttık pandemi yapıp insanları işe göndermedik şimdi alışmışlar