Houseofyilmaz 3 buçuk aya kadar başında nöbetleşe bekledik malesef gece gündüz. başka türlü asla rahat uyuyamıyor çocuk. 3 buçuk aydan sonra tek başıma gece gündüz uykusuz kalarak devam ettim, asla için rahat etmiyor. şu an 4 aylığız kafasını çok rahat kurtarabiliyor ama yine içim rahat etmiyor. gaz problemimiz baya azaldı o yüzden yavaş yavaş yan yatırmaya başladım. çok zor durumda kalırsam, zordan kastım benim uykusuzluğum, omuzumda uyutuyorum. omuzum çöktü, kolumu hissetmiyorum ama yine de beşiğe onu yüzüstü bırakıp rahatça uyuyamadım 🤷🏻♀️