25 günlükten 6. Aya kadar yüz üstü uyudu
hem gece hem gündüz yastığın üzerine koyuyordum yastığı dizlerime alıyordum kanepede aşağı yukarı bu şekilde uyuyordu ve çok aşırı gazlı bir bebekti hala daha öyle o yüzden öyle uyumak çok rahatlatırdı ve çok rahat çıkartırdı öyle çünkü sırtını sıvazlardım
şu an 10 ay 23 günlük hala daha arar ara yüz üstü uyur ve bu yöntemle