Alayay Merhaba, bu konuda iyi bir örnek olduğumu düşünmüyorum 😞 Kızım normal iştahsız bir bebek değil yani biz beslensin de nasıl beslenirse beslensin modundayız sürekli, şırıngaya bile ağzını açmadığı için dikkatini dağıtarak oyuncakla telefonla vs veriyorduk. O yüzden hemen bitiyordu. 1 yaşından sonra pipetli bardak aldım onu sevdi şimdi bazen onda bazen de meyve purelerinin içinde veriyorum mamasını ama tabi anca günde 60 CC filan içiyor