Çıldırmak üzereyim alerji testi yaptırdık 700 TL’ye söylüyorum çübkü artık gerçekten yoruldum alerji dedim yok değl ama tutmuyor sütüm yok diye sadece mama veriyorum bu saat olmuş uykuda yiyordu 1 hafta önce asla ama asla almıyor delirecem ya biberon neden redder avent lansinoh hepsini aldım bakıyorum bazıbebekler bim biberonu bile tutuyor canım açıyor ya şırıngayla yavru köpek besler gibi besliyorum hele geceleri uyanıyor mecburen hayat işkenceye döndü resmen