Brcdrnlila Pozitifanne1 vallahi ben oysho markasının taytını kullanıyorum doğumdan önce almıştım 250 küsürdü şimdi artmış boy olarakta çok iyi topluyorda şimdi giyiyorum yine baya güzel https://www.oysho.com/tr/tr/bilek-hizasında-compressive-tayt-c0p102689780.html?colorId=800