Yasargiller ben Lcw dan almıştım 1.7 tog çok araştırdım ne giydirsem diye hep giydirdim terledi ensesi buz gibi oldu 😟 ama sonra sonra deneye deneye odanın ısısını 22.5 23 de ayarlayarak içine ana yüreği 😀 zıbınla yatırmak istemediğim için çok çok ince bi pijama penye olanlardan giydiriyorum Allah’a şükür 6 aydık hasta Falan olmadık ☺️ Umarım fikir olur