Mamaqueen o sıcaklık için fazla kalın giydiriyorsunuz ev en fazla 22 dereceyken 1.7 tog içine zıbın giydirmeniz yeterli olur benim evim şuan 24 derece ben ince uzun kollu pijamanın üstüne tek kat fazla kalın olmayan battaniye örtüyorum (ince tulumu olmadığı için)