_prens_prenses_annesi Duru33 kızım 8 ay 21 günlük günlük 9 ay diyelim artık bende 5 aylık hamileyim 3.ye doktorumla konuştum ve korkulacak birşey olmadığını söyledi ben doğum yapana kadar dikişlerin iyi olur merak etme ilk sen değilsin ameliyattan sakim korkma dedi icim rahatladı ama en az 2 sene geçmesi lazım arasında hakkımızda hayırlısı
Mombaby123 _prens_prenses_annesi bende 5 ay önce doğum yaptım doktor bana 2 yıl bekle demisdi allah nasip ederse bilemem tabi ama şuan zaten hiç istemiyirm allah olmayanlara versin inş benim doğumu unutmam lazım önce psikolojimi bozdu doğum
Onurarges Duru33 benim eltim sezeryan la doğum yaptı 3ay sonra tekrar hamile kaldı ve doğum yaptı gayet saglikli
_prens_prenses_annesi Mombaby123 doğum kötü geçince çok zor oluyor anlıyorum sizi ikk doğumun çok zordu benim de hiç istemedim bi daha hamile kalmak kızıma hamile kalınca da hep yine aynı şeyleri yaşarsam diye sürekli ağladım eşim destek oldu ama o psikoloji çok çok farklı..rabbim hakkınızda hayırlısını versin inşallah canım olunca da hiç dert etme rabbim veriyor sabrını gücünü 🌸🌸🌸🌸🌸
Duru33 Mombaby123 aslnda bnmde öyle oldu doğumdan çıktğmda çok acı çektim bidaha doğurmam bn dedim ama eşim istiyor bitane olmasn kardeşi olsn istiyor bnde dikişlerdn korkuyorm işte hakkmzda hayırlısı olsn
asz Duru33 benim büyük kızım 10 aylıkken hamile kalmıştım ben oğluma.araları 19 ay kardeşi ile.ben sorun yaşamadım.ama doktorlar en az iki yıl diyor.çok var çevremde 1 sene,1,5 sene ara ile sezaryen yapan anneler.
Mombaby123 _prens_prenses_annesi canım o acilar tabi çok zordu bi de ben 11 .gün tektim annem kanserdi gelemedi doğuma gittiğim gün doktor bana çok ters davrandı her anlamda iyi şeyler yasamadım sırf belki kızıma kardeş olsun diye isterim bi gün ama şimdi değil
Mombaby123 Duru33 canım tabiki ister sen düşün benim durumum farklı biraz ben ameliyatım zordu çok acılar çektim 11 gün tektim hem ameliyat hem göğsüm çok ağrıyordu çocuğu tutamadım lohusaydım uykum geliyodu lohusa depresyonuna girdim tektim annem kanserdi kaynanada ne kadar annen gbi olabilir ameliyata gideceğim gün doktor bana çok ters davrandı son 1 yılım çok zor gecti