Duru33 genel olarak doktorlar 2 yıl ara verilmesi gerektiğini söylüyor. Çünkü iç dış 100′e yakın dikiş oluyormuş. Bir bayan yazmıştı hatta bir postta denk gelmiştim bebeği küçükken hamile kalmış dikişlerim acıyor diyordu. Şüphede kaldığın zaman ertesi gün hapı iç evde bulundur bir tane. Tani ki onuda sıklıkla içmiceksin. Emziriyorsan hiç içme. Emzirenlere korunması için cezarette diye bir doğum kontrol hapı veriyorlar. Doktorunla korunma planı yap istersen daha iyi aydınlanırsın.