bambambebem Masal22 denemedim canım korkuyorum valla zaten kolik bebeğim yeni yeni rahatladı gaz sancıları, sabaha kadR ayağa diker valla gazı tutarsa🤣
ikizbabymom Masal22 en fazla 2 gün gaz sıkıntısu yaşarsın alışır sonra 2 yıl emzirsen hiç yemiycenmi gazlı bişey😊
Masal22 ikizbabymom dogru başlamak lazım biyerden bugun bende denedim zaten şuan bi sıkıntı yok bakalim😁😁
ikizbabymom Masal22 kuzum olsa bile her seferinde olmayacak gaz yapan şeyler aynı zamanda süt de yapıyo en fazla birazcık kimyon atarsın yediklerine fasulye nohutu ıslatırken 1 küp şeker atarsın içine gazını alır bu kadar
Lilamorr77 Masal22 ben vala herşeyi yiyordum hatta doğumdan sonra lahmacun bile yedim ama hep ardına bol kimyonlu yoğurt yiyordum hiç gaz problemi yaşamadım
Snmhsn egeninanns patlıcan mııı 😲😲 1 kere yedim gazdan çıldırdı cocugum 😐 ve cok severım özledımde yemeyi ama korkuyorum gaz yapıyor dıye
egeninanns Snmhsn bilmem patlıcanda ekstra bi sorun yaşamadım ben genelde bağırdığı için farketmemiş olabilirim tabi 😂