Masal22 Ya taze anneler siz ne yiyiyosunuz ben o gaz yapar bu gaz yapar aynı şeyleri yemekten bıktım bana akıl verin😁😁😁
41esra Masal22 gaz yapacak bakliyatları nohut fasulye mesela onları önce bi kere haşla gazını al sonra yemeğini yaparken de içine bol boll kimyon at gaz yapmıyor o zaman canım 🙈 onun dışında bir şifa karnıbahar mercimek falan yemememek daha doğru 😅
mariecurie20 Masal22 ben her şeyi yemiştim ya ama gazlı değildi kızım. Süt artırmak için armut yiyebilirsiniz ben de çok işe yaradı 😊
Snmhsn egeninanns patlıcan mııı 😲😲 1 kere yedim gazdan çıldırdı cocugum 😐 ve cok severım özledımde yemeyi ama korkuyorum gaz yapıyor dıye
bambambebem Brokoli karnıbahar mercimek fasulye nohut çiğ soğan ve sarımsak dışında herşeyi yedim ama çok özledim valla. 4 ay oldu hala korkuyorum yemiyorum. Et tavuk diğer sebze yemekleri, balık, dolma, pilav,makarna aklıma gelenler
bambambebem Masal22 denemedim canım korkuyorum valla zaten kolik bebeğim yeni yeni rahatladı gaz sancıları, sabaha kadR ayağa diker valla gazı tutarsa🤣
41esra Masal22 yap yap kimyon çok yakışıyor ayrıca ben il doğumda kullandım gaz yapmasın diye şimdi kimyonsuz yemek yapamıyorum 😂😂😂
Masal22 41esra haha alisti ağız tadı 😁 çok teşekkür ederim vallahi içimi rahatlattiniz yarin bi deniyim bol kimyonlu😍
Zumra_ Masal22 20 günlükken kuru fasulye nohut bulgur turşu hepsini yedim kimyon katarak yemeklere 😄bebeğini anca sen bilebilirsin bende hiç biri gaz yapmadı açıkçası deneme yanılmayla oluyor kulaktan dolma değil bence