Ozlemooo bence kademeli olarak kesin. 8 aylıkken oğlum kendi bıraktı. O zamandan beri deliksiz uyuyor. Tecrübem şöyle. Mama veriyorsanız 120 dediniz ya 4 ölçekse 3 ölçek verin sonra 2 sonra 1 sırf suya dönene kadar. Sonra gece hep su verin. Bir de rüya öğünü diye bir şey var araştırın. O uyanmadan hemen önce mamasını verin uykusunda öyle içer.