23 nisanda kızım bir yaş olacak
Doğduğundan beri hiç bir gece tam uyku nedir yaşamadım
Yani gece sık sık uyanırdı hani bazı anneler diyorya uykuda besliyorum ben hiç tadmadım☹️
işin kısacası 6 ay olsun düzelir 8 olsun düzelir diye diye bir yaşına girecek gece iki defa uyanır
ilkinde pış pış uyuturum ama 4-5 gibi sabaha karşı ne yaparsam yapayım 120 cc mama icmeden uyumuyor
korktuğum şu alışkanlık yapabilir mi nasıl yapmalıyım aynı şeyi yaşayan varmı gündüz emiyor gece vermiyorım cünkü emerken gece daha cok kalkıyordu ee cocuğu tok yatırıyorum net ama beslememelimiyim gece yoksa böyle mi kalmalı bilemedim nolur tecrübelerinizi anlatın🤲🏽🌺