Herkesin yazdıklarına katılıyorum çok zor yıpratıcı kolik, bazen bakıyoruz eşimle kolikken neler yaşadık diye şaşırıyoruz çok şükür ki geçiyor bizim 8. Ay da bitmişti şuan 2.5 yaşında bi sürü atak dönemi, memeyi bırakma, dis, tuvalet hepsi oluyor bi şekilde ama kolik en çok anne babayı yıpratıyor malesef ne sabir ne sevgi ki bizim ki tüp bebek o kadar hasretle bekleyip ağlıyodum bebek gibi değil kafayı yiyorum diye, geçiyor hepsi pilates topu cok işime yaramıştı kollarımi kaldıramıyordum artık gece gündüz salla salla, pilates topuna oturup oğlum kucağımda hafif zıplama hareketleriyle sakinleşip uyuyordu bi deneyin inş faydası olur