Leyla6327 7,5 ay uğraştım. Uykusuz.
Sabret. Tedavisi yok. Kullanmadığım damla gitmediğim doktor kalmadı. Üniversitede çocuk gastroenterolojisine kadar gittim. 11 doktor değiştirdim.
Hepsi bişeyler söyledi. İşe yarayan var mıydı dersen yok.
Akıl verenlere kulağını tıka. Yaşamayan bilmez. Hayatınsa enerjini düşüren tüm herkesi çıkar hayatından gerçekten insan psikolojisine çok zarar veriyor bazen en yakınım dediklerin bile(kendimden biliyorum.)
İmkanınız varsa joie elektrikli salıncağı tavsiye ederim. İşe yaramıştı kısmen de olsa..
Bir de araba gezisi..
Ben oğlumu havuza götürüyordum. O da biraz rahatlatıyordu.
Canım anne 💕 Tez vakit geçmesini dilerim 🙏
Bu bir süreç; evladının sağlıklı olduğuna şükredip avunmaya çalış. Geçmeyecek gibi gelir şimdi sana ama inan geçiyor. İnşallah kısa sürer. İyi ihtimal 3 ay orta ihtimal 6 ay en kötü 1 yılda geçiyor demişlerdi. Biz 7,5 ayda kurtulduk 🙏