Vanilya merhaba. Ben 2000 tl tron aldım yukselisteydi ama suanda çok düştü tekrar artar mı sizce sizin yorumlarınız güzel oluyor genelde 😊 birde xrp düşünüyorum suanda 1.71640 dolar bazında yükselir mi kac seviyesinden alınır ? Cevaplarsanız çok memnun olurum 😊