Aselduru88 Marinedeniz şimdilik git gide yukseliyor 300 liram en son 1200 olmuştu bakalım ne olacak ilerleyen günlerde
sutlukahve07 Marinedeniz ben bundan 3 ay önce xrp dibe battığında almıştım biraz şu an keyifle seyrediyorum😁
Marinedeniz bsr1453 yok canm israrla tutuyorum ama tam yuksekiyor diye sevinmeye kalmio yaa geri disuyo :/
Kayraaaa Kagansmother çektik bundan şimdi bişey çıkmaz davasına yakın tekrar alırız diye çektiğimiz dk uçuşa geçti
Kagansmother Marinedeniz genel olarak güvenmedik yaa davalık olmuş bi kere bi anda çakıladabilir neyse nasibimizi neyse o biz guvenli sularda yüzüyoruz risk almiyoruz 🙄 iç sesim: azıcık risk alsaydin 3 5 bir sey kazanırdık ahahah
Marinedeniz Kagansmother bnmm de icim icimi yiyor smdiye bir suru param olmustu yanlis kararlarim yuzunden suan azcik kardayim “/
Kagansmother Marinedeniz guvenli gitmek her zaman iyidir boşver yine kazandık 10 dolar bu gun değiştirdik insallah düşmeden çıkarız 5 li sepet yaptik bakalim
Marinedeniz Kagansmother hangilerini aldniz canim suam hepsi yukseliyor gbi cunki dusunce almak daha mantikli olmaz mi
Zeynepela13 Benm.sepette xrp.xlm.enjin ont.ioata bnb var Btt ve holoyu 500.luk.yatrmstm bozdm.ioata ve onta yatrdm Xrp ve xlm.braz daha artnca bozucam
Marinedeniz Vanilya bnb de cok artvak diorlardi gerci epey de artti 250 lerdeydi smdi 600 gecmis yaa “/ bn binance kullanmiorum bana karisik geldi resmen zengin olmustum smdiye
Vanilya Marinedeniz sen parıbu mu kullanıyorsun. Ben bınance ve bınance tr kullanıyorum. Bınance çok iyi. Çeşit fazla. Eşim doge artacak paranı oraya yatır dedi. Yatırmadım. Ama lıt ve lınk de iyi gitti
Marinedeniz HGu ya holo btt artcak diye duydum bnde ama ne zmn gina getirdiler bana satmamak icin zor duruyorum 5 bin tl zarardayim cunki :/
Marinedeniz Vanilya binance indrdim aslnda canim zor gbi geldi yaa :/‘bide iyi bilmezsen paran kayboluo fln diye duydum korktum
Bsrylmz Vanilya çok alakasız bişey sorabilir miyim binance de bi yatırım yapmadan önce paranı coine çeviriyo musunuz yoksa direk yatırılınabiliyor mu
2020prenses Marinedeniz bende zor duruyorum çok zarardayım şeytan diyor sat başka yatırım yap ama duruyorum bayrama kadar inşallah dibi görmem 😇