Nihal1 aynısını aldım evet bi tek kırmızı yerinden ses çıkıyor oda dayanması oğluma o üst kısımdaki oyuncaklar çıkıyor mama sandalyesi oluyor. Sallanıyor hiç kullanamadik onuda sonra kendi kendine açıldı kapatması çok zor bide bebek zıplamak için bi aparatı var hiç kullanmadık onu fonsiyon çok ama bize yaramadi