Bugün tam 3 aylık oldu oğlum. Taze anneyim kesinlikle🙂 doğumum normal giderken 5 buçuk santim açıklıkla oğlum karnımda kaka yaptığı için acil sezaryenle bitti tercihini sezaryen olarak kullandı🤷♀️ en çok zorlandığım şey gaz sorunu olan bi bebek ve ağlamasına dayanamıyorum sanki benim canım yanıyor onunla😊 annelik ise tarifi yokmuş bi bakışı, bi gülüşü içimi eritiyo daha çok şükrütmeyi öğretti en büyük şükür sebebim 💙💙