VERA19 Happy kids’e yeni katılan taze annelerimiz merhaba💜 Aramıza hoşgeldiniz🥰 Biraz sohbet edelim mi? 👶🏻Annelik nasıl gidiyor? 👶🏻Doğumunuz nasıl geçti? 👶🏻En çok zorlandığınız şey ne oldu? 👶🏻Taze anne olarak hisleriniz neler? Buyrun🥰
Sarya_kus VERA19 2 ay 10 günlük anneyim doğumum cok kotuydu 14 saat suni sancidan sonra acil sezeryan oldu kızım kakasını 5 6 günde bir yapiyir surekli ikiniyir agliyor cok üzülüyorum😭😭
Nazeyy VERA19 zor bir şekilde devam ediyor çok zor bir doğum oldu emzirme de sorun yaşadık şuan emiyor çok şükür ama bu seferde babamız doymadigni sanıyor bebek her ağladnda gogsum yara olmuştu ozaman birkaç gün pompayla sagip verdim sonra bebeğim beni emmedi 1 gün boyunca bende bıraktım biberonu ama babamız biberonla daha iyi doydugunu dusunuyo ınsalalh hepsi geçecek diye umuyorum daha 10 günlüğuz
AA201207 VERA19 merhaba 🙋🏻♀️ bu hafta 4 aylık olduk ataklı ve atarlı geçiyor 🤦🏻♀️😄 doğumum eşimin de yanımda olmasıyla çok güzel geçti doktorum anestezi doktoru hemşireler hep birlikte şarkılı türkülü eğlenceli bir sezeryan doğum oldu 😄 en çok zorlandigim şey bebeğimin alerjik bir bebek olması ve buna bağlı yaşadıklarımız 😔 daha önce kimseyi sevmemiş gibi hissediyorum bebegimden sonra evlat sevgisi çok başkaymış o doğdu ben onunla yeniden doğdum 💗 isteyen herkese nasip olsun🌺
umutcumunannesi VERA19 bende 24 gunluk anneyim suyum bittiği için zorunlu sezeryanla dogum yaptim 15 gunlukken annemi kayinvalidemi gondermistim ben iyiyim artik tek idarr edebilirim diye ama oglum birden sürekli kucagimda uyumak istedi o kadar yoruldum ki en sonunda annem tekrar yardima geldi sagolsun simdi iyiyiz cok degisik bir duyguymus anne olmak onun ağlayinca dunyam basima yikiliyor sanki
zeytingozlusaremm 4,5 aylık bebeğim acaba hala taze annemiyim 😇doğumum 3 saat sonunda suni sancı ile normal doğurdum çok şükür Allah’a iyi geçti sancıları saymazsak🙈en coookk zorlandığımsa bebeğim mız mız ama bazen katılarak ağlıyor renk değiştiriyor o derece gazdan perişan oluyor elimden hiç birşey gelmiyor 😭o ağladıkça ben geçecek yavrum deyip onla ağlıyorum 😔annemi çok seviyorum ama anne olunca şimdi çok Çok çok seviyorum annelik çok zormuş onun kıymetini daha iyi anlamış oldum
VERA19 zeytingozlusaremm En çok zorlandığımız şey aynıymış.Bebeğim kolik bebekti geceleri hiç uyumaz sabaha kadar ağlardı bende onunla ağlardım🥺 sizi iyi anlıyorum.Sonra hepsi geçti neyse ki,ve daha zevkli birbirimizi daha iyi anladığımız bir döneme geçtik💙 Umarım yakın zamanda sizde rahatlarsınız🙏🏻 Kesinlikle anne olunca anlaşılıyor herşey
Ebrycl zeytingozlusaremm merhaba benimde bebeğim 4 aylık çok gazı vardı bitkisel damla kullandım geçirdi çok faydası oluyor
Btlbrky0766 zeytingozlusaremm moom bliss adında bir şurup var araştır canım bende bugün aldım bizim oğlumuz da kolik seni en iyi anlayanlardanım 40 gün burnumdan geldi hiç bişey anlayamadım kafayı yemek üzereydim nurse harves verdim kısmen çözdü humanın kimyonlu çayını hem ben içtim hem bebege verdim bugün de bu mommys bliss e başladık 70 günlük bizim ki dr tavsiye etti biraz pahalı ama artık parasını falan düşünmez oldum aldım inşallah iyi gelir Gaz ile ilgili yazı görünce yaşadıklarım aklıma geliyo aklıma hala da yaşıyoruz gerçi
zeytingozlusaremm VERA19ahhh geçeceği günü dört gözle bekliyorum😍yüzlerinden gülücük tebessüm Kahkaha eksik olmasın yavrularımızın❤️
Mom081 VERA19 1 aylik 19 gunluk anneyim allaha sukur surekli aglayan bi bebgim yok masallah beni sadece saat basi emzirmek gece uyanik olup uykusuz kalma cok yordu..
Teemo07 VERA19 7 günlük olduk an itibariyle. Cok değişik bir duygu, karnında olması ve sonrasında kucagınddda olması. Tarifsiz bir his. Şimdilik uykusuz geceler modundayım. Ama o iyi olsun ne olursa olsun 🥰
Ekici35 VERA19 bende 2,5 aylık anneyim snnelik okadar guzel sey ki tarifinı yapamıyorum cok uykusuzum cok halsizim cok bitkinim bir insan olarak ama annelik kısmım okadar dinç ki kendimi hazır ol da bekleyen asker gibi hıssedyrm😅😊
Umuttttt VERA19 Anne olalı 15 gün oldu bizde meme tutturma sorunu yaşıyoruz en sonunda silikon uçla biraz biraz tutuyoruz buna şükür 🙏
zeytingozlusaremm Csates ah kullandım kullanmazmıyım bioagai nurse hepsini denedim fayda etmedi yavrumda 😔
VERA19 Sarya_kus 😞 Gazı var muhtemelen.Benim bebeğim de kolik bebekti,5.aya kadar sürdü şiddetti,sonra azaldı.Yardımcı olan biri var mı yanınızda?
Ftmsrt Sarya_kus bende 12 saat suni sancıdan sonra sezeryana aldılar çoookk kötüydü ölüm gibi bişeydi aklıma geldikçe bende bebeğimle ağlıyorum bazen. 3 ay 9 gün oldu.
Kbraras Sarya_kus aynı durum bizde de vardı duphalac diye şurup gibi bi ilac var doktorumuz bize onu önerdi onla düzenli kaka yapmaya başladı bizde işe yaradı bi doktorunuza sorun isterseniz
VERA19 Nazeyy Oyy henüz çok küçükmüş💙 Allah bağışlasın🙏🏻 Doktor kontrolünde belli olur doyup doymadığı yeterli gelip gelmediği.Hepsi geçer zamanla merak etmeyin☺️ Yanınızda yardımcı olan biri var mı?
Brcdeniz29012021 Nazeyy eger gün içerisinde 3-4 kere dolu dolu çişini yapıyorsa kakasını yapıyorsa doyuyor demektir. Henüz daha küçükmüş o sizden doyuyordur. Benim bebeğim beni emmiyor biberonla sütümü sagip veriyorduk, yetmiyor diye mama bile verdik.Gün içerisinde 1 aylıkken doktor kontrolünde miktarı söylediğimde siz 3 aylık bebeğin miktarını vermişsiniz dedi. O gün bugündür anne sütüyle devam ediyoruz. Siz ve esiniz panik yapmayın o doymasa hiç durmadan ağlar. Gazı olduğunda da ağlıyorlar. Sağlıcakla büyüsün kuzu size de çok geçmiş olsun
Fatmataylan Nazeyy yaşadığın sorunların hepsini kat kat fazlasıyla yaşadım bebeğim şuan beş aylık eşini sakinleştir ve bebeğinin emerek doyacağına ikna et ilk meme tuttuğu zamanlarda zorlanıyo ama en fazla bir kaç güne ihtiyacı kadarını emmeye başlıyo biberon kolay, biberon aileleri cc bakımından daha tatmin ediyor ama faydalı değil madem eme biliyor memeden sakın vazgeçme emzir minnoşun geleceği için 😘☺️
Oznurdogan Nazeyy merhabalar size bir video linki bırakıyorum bu şekilde yaparsanız hem bebeğiniz doyar hem de sizi emmek ister biraz uğraştırıcı ama değer diye düşünüyorum
VERA19 AA201207 Yaa ne güzel olmuş doğumunuz🥰 Allah tüm annelere böyle doğum nasip etsin inşallah🙏🏻 Çok geçmiş olsun,bazı bebeklerde alerji sonradan geçebiliyormuş diye okumuştum sizdede öyle olur umarım. Ne güzel bir dua bu,Amin❤️ Bebişinizin cinsiyeti ne🐥
BM22121 AA201207 bizde alerjiğiz sizi çok iyi anlıyorum yeni anne olarak birde alerjiyle baş etmek çok zor ve elinden bişey gelmemesi
Hasrt1 Bende 2 aydır doğum yaptım doğumum zor geçti normal dogum oldu dikişlerim yeni iyileşti bebegim desen sürekli ağlıyor akşam sabah uyku yok uykusu 5 dkka surekli kucak istiyor ama bi gülse bütün dünya benim oluyor rabbim bebekleriize sağlık sıhhat versin insallah
VERA19 Hasrt1 Amin inşallah tüm bebeklere Allah sağlık ve mutlu bir ömür nasip etsin❤️ Benim bebeğim kolik bebekti çok iyi anlıyorum sizi sabahlara kadar uyumazdı😕
Sarya_kus VERA19 yok canim hep tektim eşimle bakıyoruz 15 gündür kaka sorunu çıktı herseyi denedim yapmıyor😔
VERA19 Sarya_kus Bir yandan zor olsada tek başına bakmanın çok güzel yönleride var bence.Hepsi geçecek güzel anne🥰
Sad1kova Sarya_kus duphalac laktoloz diye bir ilac var günde 1 defa yemekden önce 2.5 ml içiriyorum her gün normal yapıyor kakasını
K9583 Sarya_kus eğer emziriyorsanız siz kuru incir yeyiniz.sütten bebeğe geçecektir .bizde de aynı sıkıntı vardı inanın nasıl bekliyordum ha bugün ha yarın .bir de fitil deneyebilirsiniz
Ayyvz Dogum yapali 2 ay oldu. Dogum sancilar vs unutuluyor ama annelik hüznüne yakalandm . O aşamalar dogumdan daha zormuş. Suan iyiyim cok şükür ama annem yanımda. Annem gidince yine ayni şeyleri yaşamaktan korkuyorum😓
VERA19 Ayyvz Bende tam aksi olmuştu.Herkes gittiğinde daha bir güçlendim sanki,yanımda oldukları zaman hep onlarsız yapamam gibi geliyordu,yalnız kaldığımda başarmak zorundayım diyip daha da bir toparladım kendimi,sizde de öyle olur umarım🙏🏻🥰
Mirosunannesi Ayyvz ben de aynı şekildeyim bebeğim ağlayınca hemen ağlıyorum sanki tek başıma ona bakamazmışım gibi geliyor :(
tugbaeymendagilan Ayyvz merak etme hepsi geçecek sonra sen bu yaşadıklarını düşündugunde vay be.. diyeceksin. Ama korkma yalnız olman seni güçlendirecek, annen yanında olduğu sürece ona guveneceksin ama sen bebeğinin ne istediğini cozdugun zaman iyiki yalnız kaldım diyeceksin.
Prensesannesiiiiii Ayyvz benimde öyle 43 günlük olduk annem varken hiç sıkıntı yok ama o gidince ağlamaya başlıyorum içim daraliyo sizinde öyle mi
Eymenini13 37 haftlktm tansiyon yuksekti esie acile gttk doguma aldilar 10 saat suni sanci cektitm sonra dogumum oldu 3gun yattm bebegimde 5 gün yatti dikişli halimle yogun bakimi koridorlarinda gidip gelmek cok zordu Rabbim kimsenin basina vermesin Annemin kiymetini dha iyi Anladim 😊
AA201207 VERA19 inşallah biz de geçmesini umuyoruz biraz uzun ve zor bir süreç ama sabır bakalım.. kızım var👧🏻