OESKIDENDI valla vaka ilk çıktığında ben de böyle konuşuyordum ama insanımız işte çok çalışıyor Sağlık Bakanımız yazık gece kaçlarda çıkıyor ekrana açıklama yapıyor diye taraftardı, ben ve benim gibi düşünen kişilere de AA sen devleti suçluyorsun diyorlardı, bugün onlar da bizim gibi konuşuyor, hakkımızı helal etmiyoruz diyorlar 😆 ne diyim hak mı ettik birşeyleri acaba şöyle bakınca