Rewarya yok geçmedi 3 aydır diyetteyim her yediğimden şüpheleniyorum muz yediğimde yoğunlaşıyo gibi balık yediğimde kusuyordu mukus daha yoğunlaşıyodu balığıda bir aydır yemedim hiç kusmadı yani ben süte olduğunu sanmıyorum ama doktor küçük diye de test yapmıyor