41de bambaşka bir bebek gelmiyor ama ben yalnız başıma perişan haldeydim sabah yatardım her gece uykusuz şimdi 2ay 22günlüğüz çok değişti bebeğim gece 12de bir yatıyor öğlen 12de kalkıyor acıkınca uyanır beslenir geri uyur
bayadır böyleyiz ilk zamanların 2saatte bir beslenme telaşı falan geçip gidecek ferah tut içini
Allah yüzüme baktı 🥰