Utkuu Mls2121 yok 40 da felan düzelmedi canım bizimki hatta dahada beter olmuştu üç aydan sonra biraz biraz işte😅
mombeto Mls2121 2 aylıkken biraz daha toparlanıyor canım düzelir inşallah ama gaz 3 aylıkken falam bitiyor. . Biraz da zamanla alışıyorsun
Nohutannesi Mls2121 40 çıkınca dediler çıktı, 3 aylık olsun o zaman dediler o da geçti. Sonra 6 aylık olsun bir dediler ,e onu da geçirdik. Şimdi 1 yaş diyorlar bakalım 🤭😂😂😂
UrasEfeMom Mls2121 18 günlük annelik hayatımda son 1 haftadır gaz problemi yaşıyoruz çözümü pilates topuna binip kucağıma alıp zıplama da buldum bu gaz problemi bizi bitirdi damla vs kullanıyorum ama banamısın demiyor
turunculuanne UrasEfeMom sabredin 4 aylık olunca oldukça azalıyor 6 aylıktan da nerdeyse tamamen bitiyor gaz sorunu.. inş kolay atlatırsınız🌸
Mls2121 UrasEfeMom gaz sorunu 2 haftadan sonra başlıyor cnm ondan bundan sonrada birazdaha artarak gidiyor ama inşallah son bulur 🙏
turunculuanne Mls2121 evet doğru büyüdükçe değişiyor. Kızım 40ından önce ya uyur ya ağlardı. Şimdi 6 aylık oynatırken hiç sorun yok sadece büyüdükçe ilgi istiyorlar. Hala kendi haline bırakınca çok durmuyor hep birileri oynatsın istiyor. Ama o eski sorunları yok şükür
turunculuanne Mircan yaa öyle mi🙊 çoğunlukta bitiyor ama illaki devam eden oluyor demek.. umarım geçer tez zamanda.