Uraz58 merhaba benim bebeğimde 2 ay 1 günlük şuan bundan bir kaç gün öncesine kadar gündüz uykularımız hiç yoktu doğru düzgün sadece gece düzenli uyurdu ama bir kaç gündür bebeğim gündüzde meme emip hemen uykuya geçmek istiyor dediğiniz gibi sadece en fazla bir saat uyanık kalıyo etrafa bakınıyo biraz güldürüyorum onu falan sonra hemen uyuyo sizce normal mi sizinki sonradan nasıl oldu acaba bu böyle gidermi hep merak ettim 🥶