Uraz58 Kızlar 2 ay 2 günlük bebegim var. Öncesinde hiç uyumayan sürekli ağlayan bebegim şuan beni emiyor,mamasını içiyor ve tekrar uyuyor. 3 saatte bir karnını doyur altını değiştir uyuyor. Uyanık kaldığı vakit çok az normalmi böyle olması?
kubraersin50 Uraz58 canım o donemde benim kızım da bir saat uyurdu uyanır emerdi altını alırdık biraz dururdu tekrar uyurdu maksimum bir saat uyanık kalırdı ayı çok küçük normal şimdi de uyumak istemiyor yedi buçuk aylık oldu tadını çıkar 🥰
Balliko Uraz58 ben böyle dedikten iki gün sonra hiç uyumayan bi bebekle karşılaştım sabahına gün gün huyları değişiyor valla 🤣
Balliko Uraz58 ay valla bebeler annelerin rahatlıklarına karşılar bence net bilgi 🤣 valla pış pış süpürge sesi kolik müziği Türk halk müziği biz hepsini dinliyoruz🤣
Minik1anne Uraz58 gayet normal kız ne güzel uyusun işte benimkide 9 aylık uyusun diye gozünün içine bakıyorum hergün😂😂
Aselduru88 Uraz58 bebeklerde bazen böyle çok uykulu dönemler oluyor canım bende böyle bi post açmıştım zamanında rahat ol ve çok küçük daha gününün çoğunu uykuda geçirmesi lazım 🥰