[silindi] minibiranne evet aynı cok zor ya umarım bi dönemdir bu korkuyorum cidden böyle olursa ben naparım diye🤦♀️
BEYZANUR2020 [silindi] inşallah bir çözümü vardır yoksa bende kafayı yiycem geçen ay sadece 200 gram aldı bu ayda kesin hiç almaz
Damla29 minibiranne valla bende artık zorlamıyorum 7 aylıgız diyorum sonra denerim artık ben söyle düşünüyorum biz tadlarını nasıl begenmiyosak onlarda begenmiyor tadsız tutsuz bişey cokta yemesini beklemiyorum tabi