[silindi] Kızlar ne yapsam olmuyor 9 bucuk aylığız yok asla ne kaşık ne blw resmen kaçıyor üstünde gitmıyorum ara sıra denıyorum ama hep red Allah aşkına neden böyle hep böyle olucak diye korkmaya başladım 😔
Damla29 [silindi] bende bazı şeyleri yediremiyorum çorba mesela sebze çorbasını sevmedi kesinlikle bizden kötüleri de varmıs
Elifkizz [silindi] Tabii ki de hep böyle olmaz. Her bebek bir olmuyor, ben kızım da sıkıntı çekmedim ama ektim çok sıkıntı çekiyor onun oğlu da 10 aylık doktorla da görüştü doktor da üstelememesini sabırla her gün denemesini gerektiğini söyledi o da öyle yapıyor. Sabırlı olun illaki düzelecektir onlar içinde değişik bir süreç sonuçta. 😊
minibiranne Damla29 [silindi] bizde 9 aylık olmak üzereyiz kaçıncı çorba yapışık her seferinde bir ümitle bu sefer yiyecek deyip değişik değişik yapıyorum sonu yine hüsran 😣 biraz önce yaptım gene ilk kaşıkta hepsini diliyle çıkardı anlamıyor çorba içmiyor sebze yemekleri yemiyor napıcam Bilmiyorum
Taze1mom Elinle yedirmeyi denedin mi bazı bebekler kaşık çatal sevmiyor oğlumda arada kaşıkszı yemek istiyor bende koparıp elimde veriyorum öyle yiyor
Mom0982 [silindi] Emzirdikten 2 saat sonra yedir toksa yemez.Bir de şarkı söylerek yedirmeyi dene canım çok işe yarıyor
prenses_annesii2603 [silindi] dişten sebep hicbisey yemezdi benm kizimda hatta baya zayıfladı yiyebildigi bişey varsa onları yedir diş çıktıktan sonra rahatlicsk o kdr çok yerli sen bile şaşırirsin cnm
Ulusbaby [silindi] 12 aylık oldu oğlum,hala yemiyor 😕 sadece çorba içer, yoğurt yer,meyve yer.. ben de zorlamiyorum ama çok üzülüyorum.. sabah kahvaltı yok, akşam yemek yok… Bıkmadan deniyorum umarm düzelir
[silindi] Ulusbaby ahhh 🤦♀️Resmen aynı kahvaltı zaten yok tamam dıyorum olmasın daha kücük ama hep çorba içiyor işine gelirse oda ağzını hep kitler moralim cok bozuluyor ya 😔
BEYZANUR2020 [silindi] canım ben ramazandan sonra özel bı doktora götüreceğim devlet hiç ilgilenmiyor bende yildim yemin ederim çocuk ağzında tutuyor yutmuyor resmen bı beş dakika sonrada ya hapsuruyor yada tükürüyor sürekli emiyor
[silindi] minibiranne evet aynı cok zor ya umarım bi dönemdir bu korkuyorum cidden böyle olursa ben naparım diye🤦♀️
Damla29 minibiranne valla bende artık zorlamıyorum 7 aylıgız diyorum sonra denerim artık ben söyle düşünüyorum biz tadlarını nasıl begenmiyosak onlarda begenmiyor tadsız tutsuz bişey cokta yemesini beklemiyorum tabi
3MelekAnnesi3 [silindi] 12 ay 18 günlük hala aynı biberonu ver içiyor ama kasık elle yemek yeme asla yok birgün de 1 yasında bebek ne mi yiyo mama süt pekmez bal bebe bisküvi ayran bu kadar bunlarla nasıl yasar anlamıyorum
3MelekAnnesi3 [silindi] 12 ay 18 günlük hala aynı biberonu ver içiyor ama kasık elle yemek yeme asla yok birgün de 1 yasında bebek ne mi yiyo mama süt pekmez bal bebe bisküvi ayran bu kadar bunlarla nasıl yasar anlamıyorum