balyanakannesielif ben aşıdan sonra vermiştim calpol 2 aylıken yarım çay kaşığı kadar verdim 6 saat sonra ateşi 37.5 oldu ağrısda varfı ağlıyordu 1 çay kaşığı verdim birdahada vermedim ateşi yoktu çünkü ağlamasınıda oyun oynatarak onu oyaladım gereksiz yere verme bence . Ama arasında 6 saat olmalıymış