Gulom34 HungryWolf çocuk doktoru söyledi dişinden kaynaklı çok ağrımız oluyor dedim calpol verin dedi verdim kesmiyor dedim günde 5 6 defa verebilirsin dedi neden yanlış anlıyım ki söyleneni yazıyorum
Oslemm balyanakannesielif tabi ki de yok kuzum ben o bayanın yorumu görmedim size dedi sandım konuşma tarzına bakılırsa kavgaya yer arayacak kadına denk geldim 🙄 geçmiş olsun 🌸
Arven10 balyanakannesielif prospektüsünde 6 saatte bir yazıyor ben de uygun ölçüde 6 saatte bir veriyorum
Ferhunde balyanakannesielif dolven de çok iyi ateş düşürücü ağrı kesici benim oğlumu çok kusturdu calpol ama dolven hiç kusturmadı
Oslemm HungryWolf sizin için söylüyorum ben bu kadar geçimsiz olmayın 🤫 öğretmen olmak bu gerektir canım ne mutlu bana
Gulom34 HungryWolf öyle veriyorum hanımefendi 🤦♀️ Sizin algı kapasiteniz yerlerde yazmayın daha fazla doktor hanım
HungryWolf 22 aylik cocuga daha once vermedinizmi hic atesi hic cikmadimi bundan once? Burda sormussunuzda bende kucucuk bebek sandim millet her turlu cevabi yazmis. Hasta oldugunu hissediyorsaniz hastaneye goturun calpol vermeyin.
Prensesannesi33 Calpol 6 saatte bir verilir ateş düşmezse ya da ağrı çok devam ederse 4 saate düşebilir sıklığı
[silindi] balyanakannesielif üstüste calpol değilde Bi calpol Bi pedifen verince daha etkili olduğunu duydum. Pedifen yerine başka Bi ateş düşürücüde olur
Buse_ balyanakannesielif doktorumuz çok çıktıysa 4 saatte 1 verebilirsin ama üst üste bi kaç defa verme demişti
HungryWolf Gulom34 sizin disinizda herkes benim gibi yazmis farkindaysaniz. Siz yerlerdesiniz bence siz susun bilmislik taslamayinda acin prospektusu okuyun. Kapasiteyi olcebiliyormus vay be. Ya bi git isine.