Zeynepsule Bir adanalıda ben varım pek aktif olamıyorum iki çocukla tlf zor elimde oluyo sarıhamzalıdayım bende slm kızlar bayağı varmışız ama benim oldugum yerden olsa daha iyi olur du 😊
Ecrinikra Bende ADANA dan Güzelyalı Süleyman beye gidiyoruz çok memnunum özel Adana hastanesinde Doğum yaptım Mualla hanımdan hiç memnun kalmadım bebeğimin küvözde yatması gerekirken bizi taburcu etmiş bebeğim 20 gün küvözde kaldı 😞😞😞
Ozge_AyazEfee Ecrinikra bende Mualla hanımdan memnun kalmamıştım. Biz soru soracakken o bizi kapıdan çıkarmaya çalışıyordu resmen
S3vk4n @Ipekk cnm bende götürüyordum bülent beye ama adam nasihat vermekten çocukla düzgünce ilgilenmiyordu