Ipekk rapora ihtiyacım olmuştu normalde sevmem rapor almayı zorda kalmadıkça ki hamileliğim boyunca sadece iki sefer ihtiyaç hissettim. Vercem dedi ama bir haftadan fazla veremem dedi. 10 gün olması gerekiyordu bana da. Aydın a eşimin ablasının doğumuna gidecektik. 1 hafta olunca hafta arası işe dönmek zorunda kalacaktım ve çok zor olacaktı. Bel ve kuyruk sokumu ağrılarım oluyordu benim çünkü. Prensip olarak vermiyorum dedi bana. Yani olabilir dedik haklıdır da kendince ama 1 hafta veren 10 gün de verir. Hiç vermese tamam dicem. Daha öncesinden de rapor veririm dediği için de o gün o şekilde davranması beni strese sokmuştu baya. Bir kaç kez de acil bir durum oldu fakat ulaşamdım. Birinde kapalıydı birinde de iki kez aramama rağmen geri dönmedi. Yoksa memnundum aslında benim kafadandı biraz hayata bakış açısı. Ama bunlar olunca değiştirdim. Ay çok uzun yazdım😂😂