Metemoms bende aptamil kullaniyorum kusma cok vardi dr reflu dedi aptamil AR diye mama varmis ondan alin dedi suan onu iciyor ilk baslarda anlayana kadar surekli mama icerken akitiyordu biberonun emzigi 1 numara idi suan 2 aylik 2 numara biveron emzigi ile akitmiyor normal aptamil cok sulu idi kustugu kadarda icerken tikaniyordu bu aptamil AR koyu kivamli bir mama o yuzden 2 numara kullaniyorum