Firuze valla oğlum 5 buçuk aylık 45 günlükken başladık mamaya aptamil,hipp,humana,sma kullandım en sonda sma kaldım 2 aylıkken başladık smaya ama hiç mamaya rağmen şişme olmadı fazla kilo alımı olmadı çocukta ve çok kusuyordu bizde hep fazlasını çıkarıyor diyorduk ama 1 hafta önce değiştirdim bebelac normal olanına geçtik oğlum hiç kusmuyor 1 haftadır bakalım kilosu nasıl olucak bu ay yani sma kilo aldırmıyor bence bu arada ben de emziriyorum