Bsrsyy94 benim kizimin belinde boyle kizariklar oluştu. Ilk goturdugum doktor isilemiş dedi. Pisik kremi sur gecer dedi. Kullandim ama gecmedi baska doktora götürdüm. Megerse mantarmış. Mantar kremi kullandım çok şükür 1 hafta olmadan iyileşti. Çok huzursuz surekli agliyo yatmak istemiyodu. Bi doktora gösterin isterseniz