Bsrsyy94 Kızlar kızımı yıkadığımda üstüne yavaşça suyu döktüğümde fotoğrafta göründüğü yerler atar gibi çıkıyordu ikidir. Şimdi de farkettim ki o izler hala var neden olabilir ki anlamadım benzeri başına gelen var mı?
zeroglu24 Bsrsyy94 giyilen kıyafet olabilir mi lekenin sebebi tene temas eden şampuan pamuklu kıyafet değilse tahriş edebilir vücudu yinede bir doktora gösterin isterseniz 🙂
Babe Bsrsyy94 Benim kizim da bebekken boyleydi.Egzama (cilt kurulugu) vardi.Doktorumuz deterjan ya da sampuandan kaynaklanabilir dedi.Once sampuanimizi degistirdik biobaby aldik.bir de bepanthol sensiderm kullandik 1 yasinda tamamen gecti Ayrica cok sicak suyla yikamayin bide kalin ve yunlu giydirmeyin
Srpmzcn19 Bsrsyy94 benim kizimin belinde boyle kizariklar oluştu. Ilk goturdugum doktor isilemiş dedi. Pisik kremi sur gecer dedi. Kullandim ama gecmedi baska doktora götürdüm. Megerse mantarmış. Mantar kremi kullandım çok şükür 1 hafta olmadan iyileşti. Çok huzursuz surekli agliyo yatmak istemiyodu. Bi doktora gösterin isterseniz
Bsrsyy94 ezgi_05 bende sıcakla yıkanmayı sevmediğim için ılık yapıyorum genellikle suyu birden vücudunada dökmüyorum arada hep elim oluyor anlamadım neden böyle olduğunu
Meryem88 Bsrsyy94 canım benim. Kıyafetlerine özellikle de zıbınında naylon sentetik varsa bu bebeğin vucudun da kızarıklıpa sebep olabilir.
Meryem88 Bsrsyy94 e bebek ten bende aldım dediğin gibi onlar pamuk. Kullan şampuan, bakım kremi, bebek yağı, sabun kullandığın başka ne varsa içeriğine bak canım. Birşey alerji yapıyor olabilir.
zeroglu24 bebeğinizin cildi hassas olabilir mi benim kiziminda böyleydi bebek sabunuyla yıkadım gitti bebeğiniz kaç aylık 😊
Bsrsyy94 zeroglu24 7 buçuk aylık kızım hassas teni ama neyin dokunduğunu anlamadım dikkat ediyorum kullandığım şeylere çünkü
Bsrsyy94 nursocum Babe deterjan duru matik kullanıyorum şampuanda mustela içerikleri iyi diye biliyorum ama